קליניקת איילה מיסודו של הרב יובל הכהן אשרוב: קליניקת אילה נוסדה בשנת 1998 ומתבססת על הקשר הקוהרנטי שבין הגוף לנפש. בהשקפה של הבריאות הטבעית הגוף יגיב למצב רגשי לא מאוזן ב“חולי”. המפגש הראשוני עם הפונה יהיה תשאול על מנת לנסות ולהתחקות אחר המקור לחוסר האיזון. התיאוריה תאמר שהגוף צובר רעלים גם גשמיים כמו תזונה לא מאוזנת, אכילה רגשית, צירופי מזון לא נכונים, אוכל מתועש ועוד.      בנוסף רעלים רגשיים מצבים של לחץ, מתח, תסכול ועוד. עם הזמן הגוף יאבד את היכולת לריפוי עצמי (יכולת מולדת) ואז תיגרם מחלה או חוסר נוחות בגוף. הפונה יתבקש להגיע עם בדיקות דם עדכניות ואבחנה מרופא קונבנציונלי על מצב בריאותו. בתשאול הראשוני של הרב ננסה למצוא את הגורם המניע לאותו מצב. לדוגמא, אדם שיסבול מכליות הגורם יכול להיות בהלה או פחד שהיה בשלב מסוים בחייו, או עניין עם הכבד יכול להיות נובע מכעסים או תסכול מתמשך. בייעוץ ננסה בעז”ה ע”י מזון בריא ותזונה נכונה לנקות ולהקל על האיבר החלש בגוף, לכשהגוף יהיה נקי תחזור היכולת לריפוי הטבעי. הפונה יהיה במעקב של 3 חודשים בהם ילמד על התהליך והתגובות של הגוף אליו. מאוחר יותר יאמץ אותו כאורח חיים עד לריפוי המיוחל.

לקביעת תור לקליניקת איילה יש ליצור קשר במשרדי בסוד הדברים טלפון: 046987398 שלוחה 3 או למייל: [email protected]  

כל יום בין 10-15 מ א’ עד ה’

 

“שמחה לספר לכם שהשיעורים של הרב, הן שיעורי הבריאות הטבעית והן כל שאר השיעורים, חוללו ומחוללים שינוי משמעותי בחיי האישיים: בזוגיות של בעלי ושלי, באימהות שלי, ביחס שלי להורי, ביני לבין עצמי וביני לבין אלוקי.. מודה להשם יתברך ולרב, כל יום, על השפע הזה. ”     (ק.כ.)

 

הטיפול הטבעי שכרוך בשינוי התזונה עזר מהר מן הצפוי! היום אחרי כמעט שלושה חודשים של שינוי בתזונה  לא רק שבעלי הולך רגיל, הוא רץ!! הוא עולה ויורד במדרגות בלי קושי !! אצבעות ידיו לא נפוחות והדלקת נעלמה כמעט לגמרי !! כל המשפחה תמכה ועזרה ולכן כמעט ולא היו משברים, והשיפור במצבו בעליה מתמדת. ממליצה מכל הלב לכל מי שזקוק לשפר, להבריא, ולהחזיר את בריאותו על יד שינוי בתזונה על הרב יובל הכהן אשרוב שהוא אישיות מרתקת וכל כולו למען עזרה לזולת. תודה רבה לך כבוד הרב ולכל הצוות המסור שלך!!! (ר. מ.)