אוסף עדויות על הגשמה עצמית

"שנים רבות ניסיתי להתמודד עם מידת הכעס שלי ומה שסייע לי באמת זה ההרצאות של הרב אשרוב. ההבנה המעמיקה שינתה את דרך החשיבה שלי וההתנהגות שלי.  ההרצאות סייעו לי רבות להבין את משמעות החיים, את האלוקות והבריאה. תודה רבה."   (א.ח.)

"הנני מקשיבה באופן קבוע להרצאות של הרב יובל אשרוב. כל מה שהבנתי בתחומים רבים קיבל תפנית והשקפת עולמי השתנתה.......מה ששחרר אותי מהרבה פחדים בחיי היום יום.  אינני בן אדם דתי אבל הממד הרוחני נכנס לחיי .....מה שנקרא לשחרר ולתת ליקום לבורא עולם לעשות את מלאכתו......תודה יישר כוח." (ב.ק.)

"שלום, אני מקשיבה להרצאות כל יום במשך כמה שעות, השינוי בי הוא ענק, ממלא אותי נפשית המון, הפסקתי לקחת כל מיני מרגיעים למיניהן, ובעזרת השם יש לי הארה מהשבת. מודה מקרב לב." (ז.)

"הרצאות הרב שינו לי את החיים. ולימדו אותי להיות אדם יותר טוב."      (ל.נ.)

"אני מקשיבה להרצאות הרב אשרוב מזה שנתיים... ההרצאות והשיעורים עוזרים לי להתחזק, אני לומדת המון על מוסר והסתכלות פנימית, משפרת את דרכי וצמאה לעוד הרבה למידה מכבוד הרב." (ע.מ.)

"אני מקשיבה להרצאות של הרב אשרוב כשנה, זה ממש שינה לי את החיים. ההסתכלות הפנימית שלי השתנתה ממחשבות שמסתובבות סביב אותו נושא והרגשות שליליות לשליטה על המחשבות וההרגשות. גם הסדר יום שלי השתנה. התחלתי להתפלל, לברך וללמוד תורה בשבת. אני רואה את העולם אחרת, תענוג אמתי ללמוד את האמת!    תודה רבה."          (מ.ת.)

"לכבוד הרב יובל הכהן אשרוב, שלום רב! ברצוני להודות מקרב לב על הימצאות החומר המדהים הזה על פני הרשת.  ים אדיר של חומר חזק מאוד שמחיה את הנשמה.  מסה אדירה של חומר עיוני ברמה מאוד גבוהה מרוכז במספר שעות בלבד שנוגע לעצם קיומנו ולעצם חידת החידות של החיים הנכונים בעולם הזה, חומר שפושט, שאלות אדירות שלא נותנות מנוח לכל בן אדם, לא זו בלבד אלא גם החומר ארוז בצורה כזאת שהעיכול שלו אפשרי למרות שהוא מרוכז מאוד מאוד.      אוצר בלום."       (צ.ס.)

 

 

*לשליחת עדות לפרסום שלחו לנו ל: [email protected]     


 

שיעור מומלץ - חיבור לאמת