ש.ב. שיתף אותנו בסיפור חיים שלו:


 

סיפור חיים קצר בנושא מעבר לתזונה טבעית עקב חשיפה לאתר בסוד הדברים. זה לא סתם סוד הדברים אלא סוד הסודות של הדברים.


מזה כמה שנים שאני מוגדר ברפואה ובקופת החולים שלי כחולה סוכרת סוג-2 - תחילה הוגדרתי כטרום סוכרתי ובהמשך כחולה סוכרת סוג-2 הידועה גם בשם סוכרת מבוגרים.


כבר בהיותי מוכר כטרום סוכרתי התחלתי לקבל מהרופא משפחה שלי כדורים מסוג גלוקומין 850 מ"ג כדור 1 ביום והוכנסתי לשגרה של מעקב וטיפול תרופתי כנ"ל.


במהלך השנים הבאות המשכתי לבצע בדיקות דם כל תקופה של כמה חודשים אך המצב בכללי לא ישתפר.


לא קיבלתי שום הסבר על הרגלי אכילה או סוגי מזון מאף אדם בכל מה שקשור להיותי חולה סכרת והיות ולא היה לי מושג וחצי מושג ברפואה או בכל מה שקשור לזה המשכתי להתנהל ולאכול הכל כרגיל.


לימים נערכו לי בדיקות דם נוספות והתוצאות הראו כי המצב רק הולך ומחמיר... אמנם לא בקצב אכזרי אך עדיין אין שום הטבה וגם לא סימנים להטבה, כלומר: לא רק שהתרופות וזמן הטיפול הממושך לא הועילו לי אלא המצב רק הלך והחמיר (מצורפות תוצאות בדיקות דם שלי להמחשה).


בינתיים בדיקות דם הראו בעיות נוספות שלא הכרתי כגון כולסטרול גבוה בדם והרופא משפחה הוסיף לי כדורים מסוג סטטינים עקב כולסטרול גבוה LDL


בהמשך ביצוע בדיקות הדם עלו תוצאות חדשות לא טובות המחשידות לדלקת מפרקים, בהתחלה חשבו שיש לי שחפת ה' ירחם ונשלחתי לבדיקות לשחפת, כמובן שאין לי, ואז התחילו לדבר איתי שככל הנראה יש לי מחלה כלשהי אוטואימונית שלא ידוע כרגע מה היא אך כך מראים תוצאות בדיקות הדם שלי. נבדקתי על ידי ראומטולוג פרופ' מומחה ולא נאמר לי גם שם הרבה בעניין.


סטטינים שלקחתי אכן הורידו את הכולסטרול-LDL הרופא שלי היה מרוצה מהתוצאות ואחריו גם אני באותו הזמן.


בדיקות דם נוספות שנערכו לי הראו רמות סוכר גבוהות יחסית בדם (לא קריטיות אמנם) באופן כללי המצב הלך והורע ככל שחלף הזמן עם הטיפול התרופתי והרופא שלי הודיע לי שעליי להתחיל לקחת 2 כדורים של גלוקומין במקום אחד שלקחתי עד אותו הזמן והסביר לי כי חייבים לבלום כך את עליית הסוכר בדם ולאזן אותו כיוון שזה מסוכן וכו'.


אני יצאתי מפגישה זו עם הרופא קצת מזועזע מכיוון שהתחלתי להבין שמצבי הבריאותי מתחיל להתדרדר והקצב רק עולה למרות התרופות והרגשתי חוסר אונים לגמרי, התחלתי לצרוך 2 כדורים ביום של גלוקומין תוך כדי כך שאני חש ומבין שזה לא עוזר לי ולא מקדם אותי לפתרון הבעיה.


בחופף לזמן הזה ממש בדרך נס מבחינתי ראיתי סרטון ביוטיוב של כב' הרב יובל הכהן אשרוב בנושא בריאות טבעית ונשאבתי לתוכו ולדבריו ממש. זה היה סרטון מקוצר ולא ניתן היה ללמוד הרבה ממנו אך כן ניתן היה להבין שיש מישהו שיודע אולי טוב יותר מרופאים בקופת חולים את נושא הסוכרת ופתרונה והתחלתי לחפש סרטונים נוספים של "בסוד הדברים" היו כמה בודדים אך לא הרבה כמו שיש כיום. האזנתי למעט, הוקסמתי מחוכמת הדברים ומיד עשיתי מנוי לאתר "בסוד הדברים". באתר הנ"ל גיליתי בור מים ענק של ידע בנושאים של בריאות והסוכרת בין המובילים והתחלתי להאזין וללמוד את הדברים.


החלטתי כי לפני שהמצב אצלי יחמיר עלי לקבל החלטות ולקחת אחריות על החיים שלי ועל בריאותי והחלטתי לשנות אורח חיים לטבעי ככל שניתן ומהר, התחלתי לאכול רק פירות וירקות ולשתות רק מים במשך 3 חודשים, כך שבעצם הורדתי מהתפריטים שלי הכל חוץ מפירות וירקות טריים ומים והחלטתי במסגרת לקיחת האחריות על גופי, בריאותי וחיי לזרוק לפח האשפה את כל התרופות שלי ביום אחד וכך היה, (כנראה שאני אדם קצת קיצוני😊 אך נחוש) על אף שכב' הרב אמר חזר והדגיש בהרצאותיו כי אין להפסיק תרופות שזה אסור ומסוכן להפסיק תרופות ללא רופא וכו' אך אני החלטתי כמו רוב הפעמים בחיים שלי ש... או הכל או כלום... והלכתי על הכל והפסקתי עם הכדורים שבין כך או כך לא עזרו לי.


הגובה שלי 192 ס"מ והמשקל שלי הגיע ל-110 ק"ג לפני שהכרתי את נושא הבריאות הטבעית.


תוך שלושה חודשים בהם אכלתי רק פירות וירקות ירד משקל גופי כבר בחודשיים הראשונים ל 92 ק"ג ושם התייצב מעצמו ממש ירידה של 18 ק"ג בלי לעשות שום פעילות או מאמץ גופני, גם לא ספורט.


הרגשתי חיוני יותר, ערני יותר, הרבה פחות עייף, הרבה יותר רגוע ופחות עצבני וכועס בסיטואציות שהיו מרתיחות לי את הדם לפני כן וכיום אני עובר אותם בחיוך. הצלחתי לדעתי להבין את המסר של הרב בעניין הקסם שבאכילת פירות וירקות טריים וכיום אני יכול להעיד על הדברים כנכונים ב 100%


גיליתי שהסוד טמון בשני גורמים... הראשון סוג המזון וכמותו והשני הפערים בין ארוחה לארוחה. 18/6 וכו'


אני מאושר ושמח שהייתה לי ההזדמנות ללמוד את התחום מפי הרב יובל כדי לטפל בעצמי, וכשהתנאים בשלו הקדוש ברוך הוא ריפה אותי רפואה שלימה ב"ה.


אחרי החודש השלישי התחלתי לאכול מזונות נוספים והוספתי גם לחם וכל השאר אך הכל במידה קטנה ומעט ככל האפשר.


אחרי החודש השלישי ניגשתי לרופא שלי וסיפרתי לו כל מה שעשיתי רק מבלי לחשוף את המקורות, כולל את העובדה שאני לא נוגע עוד בכדורים כבר 3 חודשים לערך וביקשתי בדיקות דם, הרופא לא אמר הרבה ניראה כי רשם את תוכן דבריי במחשב ושלח אותי לבדיקות דם ושתן כלליות ומקיפות.


תוצאות הבדיקות היו מצוינות מבחינתי וגם לדעתו של רופאי כי ראשית הראו מגמה של הטבה ניכרת הן בסוכר והן בכולסטרול, חזרתי לרופא שלי עם התוצאות והוא נראה מאוד מופתע, ואפילו פרגן לי ואמר שהוא רואה הטבה בכל הפרמטרים כולל בחשד "לדלקת מפרקים" המחלה "האוטואימונית" שחשדו שיש לי אך יחד עם זאת אמר לי שהוא רוצה שאעשה שוב את כל הבדיקות הללו פעם נוספת, בעוד כחודש ימים, אני שמחתי על כך כי זו הזדמנות נוספת לראות שיפור בתוצאות וכך היה. ניגשתי שוב לבדיקות דם כעבור 2 חודשים מהבדיקות שקדמו להם ושהיו במגמת הטבה. התוצאות לא איחרו להגיע והיו ממש מצוינות. הרופא שלי הפעם היה הרבה יותר שמח והמשיך לפרגן לי ואמר "אני לא יודע מה אתה עושה אבל מה שאתה עושה זה טוב מאוד ושאמשיך בדרך הזו ולא לחזור אחורנית ושוב לדרדר חלילה. ניסיתי להסביר לרופא שהסוד טמון במזון ובאכילה אך ראיתי שהוא לא מנסה להתעניין איך ומה אז שתקתי.


כמה הדברים אצלי השתפרו...? ראשית רמות הסוכר בדם, הכולסטרול LDL והשאר, החשד למחלה אוטואימונית נעלם והפסיק. תדירות יציאות (גדולים) בשירותים מפעם אחת ב3-4 ימים במקרה הטוב ליום-יום... מצב הטחורים השתפר פלאים, מצב הרוח מצוין רוב הזמן לא כמו לפני. תגובות הנפש השתפרו פלאים. המשקל התאזן על 92 ק"ג . מסתבר שהפסיקו לי הנחירות בשינה. אני פחות נרדם במשך היום ויותר זמן ער ולא מתעייף מהר.


ישתבח הבורא ויתעלה שמו לעד, אמן כן יהי רצון. מה עוד אפשר לבקש? מה עוד צריך בן אדם? פלא ופלא בכלל שאנשים חיים עם כל מה שאוכלים ושותים בעולם הזה, הכל רעלים חוץ מהטבעי שגם הוא כבר אינו טבעי לחלוטין אך הכי קרוב ואת כל זאת לא ידעתי.


כיום, ולאחר שאנשים שמכירים אותי נדהמים לראות את השינוי ושואלים איך ומה עשיתי? אני שמח לתת להם את שם האתר ושולח אותם להאזין להרצאות, לחלקם אין סבלנות להאזין אז אני מסביר להם מה עשיתי והם עושים גם ומצליחים לא רע בכלל וזה ממש משמח אותי לראות מחלימים מסכרת ומלחץ דם גבוה וכן יורדים ומפחיתים במשקל והשמנת יתר. השגחה פרטית אין לי מילים פשוט מאוד.


מצ"ב בדיקות דם שלי.


ניתן לצפות בבדיקות הדם לפי סוג הבדיקה ותאריך הבדיקה.


*בהגדלת מסך ניתן לראות את הנתונים בבירור.



 

*לשליחת עדות לפרסום שלחו לנו ל: [email protected]


שיעור מומלץ - תזונה נכונה למניעת לחץ דם