04-6987398 04-6987398
|
|

האם ברגע שעולה לי מחשבת בדידות אז ישר לעשות את ההודיה החרטה וכו וכו?

שאלה:

שלום התחלתי את הקורס דרך האינטרנט וכמובן שאין לי אפשרות לפעול בצורה אינסטינקטיבית ולשלוח פתק לרב ולשאול שאלה שהתעוררה בי. אשמח לתשובה. הרב מדבר רוב הקורס על איך שהעולם החיצוני והאירועים בחוץ הם אני. אבל מה לגבי זה שקשה לי לתקשר עם אנשים? שאני מתבודדת? שממש קשה לי להתפרנס ולמצוא זוגיות ואני מסתגרת בבית? שאני לא יודעת מה אני אוהבת לעשות ביום יום? שאני באותו לופ עשר שנים? אצלי זה הרבה יותר המחשבות והרגשות הפנימיות על על עצמי ושיפוטיות עצמית מאשר בחוץ , הבחוץ די סבבה איתי ברוב המקרים זכיתי במקרה הזה. האם ברגע שעולה לי מחשבת בדידות אז ישר לעשות את ההודיה החרטה וכו וכו? או שברגע שעולה לי תחושת חנק בגוף, חוסר תכלית וכל מיני רגשות פנימיים שליליים שמונעים ממני להתקדם בחיים.. זה עובד גם ? (ש. תורג'מן)

 

תשובה:

בוודאי שזה עובד. על זה העבודה שלנו לנקות את הזיכרונות הפנימיים שגורמים לך להרגיש בבדידות, להרגיש קושי לתקשר עם אנשים וכל מה שכתבת..

ברגע שעולה לך מחשבה כזאת או אחרת שמובילה אותך להרגיש את כל הרגשות הלא טובים בתוכך זה הזמן לנקות. זה עובד מידי. 

יש זכרונות שיגרמו לנו לחשוב בצורה מסוימת על העולם להתבודד וכ"ו וחלקן מזכרונות שנמצאים עמוק עמוק בתוך תת המודע שלנו והם צריכים יותר ניקוי. אז שוב ושוב מנקים את אותה מחשבה אם היא עולה שוב או רגש שחוזר.. 

מומלץ לשמוע שוב את עין הבדולח 

אין עדיין תגובות.

הוספת תגובתך! “האם ברגע שעולה לי מחשבת בדידות אז ישר לעשות את ההודיה החרטה וכו וכו?”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

?>
לסדרות
ומסלולי לימוד באתר
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות