04-6987398 04-6987398
|
|

יש קשר בין לבעיות בנפש לבין מחלה סבוריאה?

שאלה:

אני שמעתי את הסדרות של תזונת הבריאות ועין הבדולח.. רציתי לשאול שאלה על עין הבדולח. אני מדבר מנקודת הנחה שלאדם אין בעיות מבחינת התזונה הוא נקי פחות או יותר. יש לו מחלה סבוריאה. ידוע שיש לזה גם קשר לבעיות בנפש לחץ וכדו'. השאלה שלי אם הבנאדם לא יודע איזה בעיה רגשית יש לו,אם זה פחד או לחץ וכיוצא בזה. האם עדיין הוא יכול לעשות עבודה של עין הבדולח ריבונו אני שמח שאתה רוצה לתקן את הפגמים שלי אנא השם עויתי חטאתי פשעתי אינני יודע מה עשיתי אבל בבקשה ממך מחוק ברחמיך הרבים את המחלה הזאת. או שעליו לדעת האם יש לו איזה בעיה רגשית שאותה הוא מבקש מהקבה שימחק לו את הזכרונות האלה של הפחד ולחץ. וממילא המחלה תלך. (עומר שניידרמן)

 

תשובה:

אז כמובן שנעבוד על הזיכרונות שגורמות למחלה להיות כי אם נעבוד רק על המחלה יכולה להגיעה מחלה אחרת שתגרום לנו להרגיש את אותם רגשות ואז לא עשינו את העבודה כמו שצריך. לנקות מהשורש זה לנקות את הזיכרונות שבתוכנו שגורמות לנו להרגיש… ולכן יש לנו את המחלה הזאת או אפילו בלי התייחסות למה שקורה בחוץ פשוט לעבוד רק על הרגש שעולה בעקבות הזיכרונות. 

בוודאי שאנו יכולים לעבוד על ניקוי בלי לדעת מה אנו מרגישים פשוט אומרים לבורא עולם תודה שאתה נותן לי את.. כי אתה אוהב אותי ורוצה לנקות ולזכך אותי לכן ברחמיך הרבים סלח לי מחל לי כפר לי אני מצטער על כל הזכרונות שקיימים בתוכי וגורמים לי להרגיש רגשות שליליים בתוכי. אנא נקה ממני אותם ברחמיך הרבים. תודה.

בהצלחה. 

 

אמליץ לשמוע את השיעור עין הבדולח שוב כדי להבהיר לעצמך את הדרך יותר טוב.. 

אין עדיין תגובות.

הוספת תגובתך! “יש קשר בין לבעיות בנפש לבין מחלה סבוריאה?”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות

אין מוצרים בסל הקניות.

?>
לסדרות
ומסלולי לימוד באתר
דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black
תפריט נגישות